1: Opret bruger
For at kunne se kontakt oplysninger på opslag skal du være logget ind, dette kræver dog først at du opretter en bruger.
Opret bruger side finder du i enten top eller side menu. Her er to punkter der skal ordnes.
Del 1/2 skal du betale for brugertid via Mobilepay.
Del 2/2 skal du angive den mail du ønsker at bruge til siden. Samt et selvvalgt password.
Der kan gå op til 24 timer før din brugeroprettelse godkendes og du kan log på med den.
2: Log ind
Du kan nu log ind på siden. Dette kan gøres fra enten top eller sidemenuen. Dit brugernavn er den email du brugte da du oprettede din bruger, og dit password er selvvalgt.
3: Søg efter opgave
Du kan se efter registreret opgaver på eFixit via menuen “Løs opgave“. Der vises 5 opgaver per side og du kan bladre i siderne nederst på hver side. Du kan bruge søgefunktionen til at filtrere efter dine søgekriterier.
4: Kontakt opgaveudbyder
Nederst i hver opgave er angivet kontaktoplysningerne opgaveudbyder gerne vil kontaktes på (kun hvis du er logget ind). En email er altid angivet samt evt. tlf. nummer. Dette kan bruges til at kontakte opgaveudbyder med tilbud på løsning af opgave eller eventuel præcisering/uddybelse af opgaves beskrivelse.
5: Forlæng brugertid
Når du er logget ind på eFixit kan du se hvornår din brugertid udløber i enten bund eller sidemenu. Under din mail står dato du har betalt til. Denne kan forlænges ved at betale via mobile pay til tlf: 2230 4999 og noter samme email i beskedfeltet som du registrerede din bruger med.
Eks:
Det koster 1 kr. pr. måned at have en bruger på eFixet. Du bestemmer selv for hvor mange måneder du vil betale/forlænge af gangen. Betaler du f.eks. 3 kr. forlænges/tilføjes 3 måneders bruger adgang. Dog kan man maksimalt have en brugertid på 12 måneder.
Har du spørgsmål til denne guide eller har brug for hjælp kan du benyttes vores kontaktformular.